TOP
laglag 當前離線
中級會員
killuakam 當前離線
Banned
yukkwanf 當前離線
有片比較,唔洗爭拗 re#41 -其實ipad netbook都唔係好輕快,帶出街都係要用袋 -netbook唔毒,Sony VAIO n ... killuakam 發表於 2010-9-1 06:51 PM
KinChungE 當前離線
長老會員
CarpiSam 當前離線
進階會員
咪係 ~ 鬼吾知sony 果部咩 , 最低消費7千仲有仍然未解決到年輕女性用家/ light user既需要喎 如果好似1本 ... FeverZzz 發表於 2010-9-1 19:37
mflam2004 當前離線
royho 當前離線
特級會員
回復 royho 請問什麼牌子的touch panel先至正? 係咪aPad個touch panel先至正? mflam2004 發表於 2010-9-1 22:15