提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我朋友借我用ipad試玩左個零月, 99%時間係唔需要打中文既, 用黎上網睇片玩遊戲, 用左咁耐,要打中文字好似都係得果2-3次, 打唔到咪去 google copy(google 可以打中文字既拼音或者英譯中) 即係話如果當佢係一部消閒娛樂設施, 我覺得ipad真係唔錯; netbook我曾經有一部asus既, 不過netbook 8成個screen 高度都係得600解像度, 好多software最少都要768啦(例如三國志), 睇得比較冇咁舒服 :p

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有片比較,唔洗爭拗

re#41
-其實ipad netbook都唔係好輕快,帶出街都係要用袋
-netbook唔毒,Sony VAIO n ...
killuakam 發表於 2010-9-1 06:51 PM

SONY部萬字夾貴到...

買部ipad好過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實有冇人諗過Padbook方案?
http://www.pianomedia.net/

TOP

咪係 ~ 鬼吾知sony 果部咩 , 最低消費7千仲有仍然未解決到年輕女性用家/ light user既需要喎
如果好似1本 ...
FeverZzz 發表於 2010-9-1 19:37


我ipad同sony vaio p都有
伊家多數用ipad
訓係樹用得方便D

TOP

回復 39# royho

請問什麼牌子的touch panel先至正? 係咪aPad個touch panel先至正?

TOP

本帖最後由 royho 於 2010-9-1 22:37 編輯
回復  royho

請問什麼牌子的touch panel先至正? 係咪aPad個touch panel先至正?
mflam2004 發表於 2010-9-1 22:15


Ching, 呢句嘢唔係我講架, 個答案你問33樓嗰位ching啦.

TOP