樓主又話唔回,回下回下都回左幾日

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你care唔care都唔好偷換概念
啲人作風有問題 同apple搞唔搞限免有乜關係 ...
netfestv3v 發表於 2013-5-24 08:44



傻的嗎我一直都只係講自己感想。。
蘋果唔搞限免你唔使眼冤見到d 你認為作風有問題o既用家囉
我係咁理解〜

TOP

不要以偏概全

TOP

本帖最後由 WildChild 於 2013-5-25 20:01 編輯

只用限免野其實冇問題,好過有D人出左黎做野用老翻仲要以此為榮同圍同人講...個D人真係...

不過都多謝你分享....

TOP

以前啲thread係會多謝師兄報料, 今次只會係話你駛唔駛咁串, 不可一世咁款

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主
R.I P.

TOP