依!!!樓主9哥嚟過喎
咁唔鍾意HKEPC風氣米上嘛,為條女想揾多d人陪佢玩!為自己賣嘢!!!
http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes
以你咁9眼看人低嘅性格話就算人哋買幾千銀app都係唔抵得
你唔孤寒,係唔孤寒就米攞D垃圾出嚟賣,丟咗佢丫嘛
有腦! 冇腦都知我而家係針對梗你做人嘅作風
能夠產生依啲弱智觀點嘅你令都我冇嘅好講LOL...
其實我又係咪都篤中咗你呀,9眼小朋友,真係唔好意思
呀係!, 唔洗覆我'我冇你咁得閒!!! |