提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你覺得$23有乜嘢可以令一個人以為自己了不起? 能夠產生依啲弱智觀點嘅人先令我冇嘢好講,lol ...
netfestv3v 發表於 2013-5-20 16:21


唔知邊個先係自以為是呢???
以你哋咁孤寒嘅性格話就算銀行戶口有幾百萬現金都唔會買


我相信我買既 Apps 一定多過你, 只係個D $1XX 既 Office Apps, 我都買左 4-5個
但我唔會好似你咁講野囉~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買唔買一個app都可以講到三板。。
俾錢買定等限免
同早買早享受差唔多啫我理解〜

D人俾多少少就當自己老闆
唔Like人限免買app, 咁把炮咪叫apple 唔好搞限免啦〜

TOP

我係等免費先down  使幾錢都係自已話事, 又唔係偷,唔鍾意人地免費  咪係度大喊十。

TOP

依!!!樓主9哥嚟過喎

咁唔鍾意HKEPC風氣米上嘛,為條女想揾多d人陪佢玩!為自己賣嘢!!!
http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes

以你咁9眼看人低嘅性格話就算人哋買幾千銀app都係唔抵得
你唔孤寒,係唔孤寒就米攞D垃圾出嚟賣,丟咗佢丫嘛

有腦! 冇腦都知我而家係針對梗你做人嘅作風
能夠產生依啲弱智觀點嘅你令都我冇嘅好講LOL...

其實我又係咪都篤中咗你呀,9眼小朋友,真係唔好意思

呀係!, 唔洗覆我'我冇你咁得閒!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

downloading...

TOP

你覺得$23個app對你嚟講係有任何代表性???  就可以當自己老闆換嚟平時出去番工已經所剩無幾既尊嚴?
有腦 ...
netfestv3v 發表於 2013-5-23 10:49



$23有無代表性? I don't care...
都係o個句,你咪叫apple唔好搞限免囉〜

TOP