it's the truth, but ipad may not browse all of the web (e.g. FLASH)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

樓主問ipad係唔係 上網 順d, 爽d咋! 點解d人講左咁多版都係同netbook o既function比較?
就算真係比起上黎唔夠快, 我估都係相差幾十份之一秒, 眨多兩次眼都過左啦.

我有一部 "即刻跛" 第一代 擰mon變做tablet o既netbook, 好勉強用左半年, 而家壞左成年都冇囉去修理. 自此intel Atom畀我判左死刑(又唔係真係咁慳電, 效能又唔係高--純粹個人偏見)
而家我用緊16g o既ipad. 最爽可以瞓o係床度上網睇片.^^

TOP

開機快 d
上網反應快 d (ssd)
用落放便 d touch...已經快好多

TOP

睇完哩段大混戰......
感想係............ (? )
Kis`s 發表於 2010-9-22 00:12

感想係以後見到大nose o既人要閃快D...

TOP

上網係快過NETBOOK,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 39# royho
如果你用過 用wacom panel 做的 tablepc 或 數位板, 你就電容 panel 的不準的

TOP