一個平常不過的topic,不知為何,談及apple產品,實有人出來說你是教徒,這樣那樣,最終就是一場大戰,人身攻擊.. ...
phoenic 發表於 2010-11-16 16:02 
EPC係咁架LA, 睇開O的LA, 平常心平常心~
BTW, ANANTECH個REPORT我以前都睇過, 都幾專業
佢最後結論係
1. 死亡之握只會係收訊差+冇用套+HOLD住O固個位既情況之下出現
2. 所以如果你有用套, 就算訊號弱, 接收會比3GS更好, 特別係得0-1格既時候, 3GS會中斷通話, 但係IP4收到, 仲係非常清晰
3. 如果用開機套, 可以放心用
呢個亦都係點解一直都冇咩香港人投訴收得差
因為香港基站好多, 訊號強, 而且個個都買個套黎裝飾部機
我部NOKIA都有死亡之握, 有時候都要用L既握機方式 |