回覆 #70 師兄

請問你這個測試是否使用了膠套下進行 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

講iPad multitasking點解又岔左去iPhone4接收咁神奇?

btw ios4.2好似終於ready喇bor

TOP

這個 Topic 有點趣味, 先是於 tablet 區 Post ipad 資訊討論, 其後你一言我一句, 由討論 ipad 變為 iOS, iPhone 與 Android OS 之間的激烈討論.

講iPad multitasking點解又岔左去iPhone4接收咁神奇?

btw ios4.2好似終於ready喇bor ...
sohoriho 發表於 2010-11-16 14:27

TOP

一個平常不過的topic,不知為何,談及apple產品,實有人出來說你是教徒,這樣那樣,最終就是一場大戰,人身攻擊......總是感覺是為反而反,真沒趣

TOP

一個平常不過的topic,不知為何,談及apple產品,實有人出來說你是教徒,這樣那樣,最終就是一場大戰,人身攻擊.. ...
phoenic 發表於 2010-11-16 16:02


EPC係咁架LA, 睇開O的LA, 平常心平常心~

BTW, ANANTECH個REPORT我以前都睇過, 都幾專業
佢最後結論係
1. 死亡之握只會係收訊差+冇用套+HOLD住O固個位既情況之下出現
2. 所以如果你有用套, 就算訊號弱, 接收會比3GS更好, 特別係得0-1格既時候, 3GS會中斷通話, 但係IP4收到, 仲係非常清晰
3. 如果用開機套, 可以放心用

呢個亦都係點解一直都冇咩香港人投訴收得差
因為香港基站好多, 訊號強, 而且個個都買個套黎裝飾部機

我部NOKIA都有死亡之握, 有時候都要用L既握機方式

TOP

講iPad multitasking點解又岔左去iPhone4接收咁神奇?

btw ios4.2好似終於ready喇bor ...
sohoriho 發表於 2010-11-16 14:27



今日出?
我琴晚插部IPAD都唔見

TOP

回復 77# patwong1998


     apple剛報告佢哋US嗰邊16號有event,今晚零晨應該itune開放4.2 upgrade

TOP

回復  patwong1998


     apple剛報告佢哋US嗰邊16號有event,今晚零晨應該itune開放 ...
ricyuyc 發表於 2010-11-16 22:12


咁我頂住眼訓等下

TOP

回復  patwong1998


     apple剛報告佢哋US嗰邊16號有event,今晚零晨應該itune開放 ...
ricyuyc 發表於 2010-11-16 22:12



    東京時間凌晨12點開始,即係香港11點...

TOP