bobopig 當前離線
特級會員
Pencil 1 出左幾個月應該唔會咁快出2掛 真革新 發表於 2016-2-20 15:52
TOP
真革新 當前離線
中級會員
而家APPLE D 野. 你唔覺個週期短左 ? 尤其俾人追住打個D, 同埋唔出近一代, 到開大會, 又造唔到 NOIS ... bobopig 發表於 2016-2-20 11:26 PM