本帖最後由 mickey1234 於 2026-4-21 03:56 編輯
唔抵,跟本係 downgrade 左

唔打機 m1 夠用好耐好耐。我個時 pro m1 過保壞 mon 迫上 pro m2, ...
Miipp 發表於 2026-4-20 21:39


我網上睇過話要千幾我先trade,其實部機本來想去換電?以為脹電先有白點,check完話粒粒電仲有92%,白點佢話撞到所至,但部ipad日用夜用五年仲有92%我真係覺得好勁,我另外部ipad pro m4 13吋用兩年都係得89%

    比個小學生用,我又唔想買pro比佢,但佢話條黑邊好似闊左,我都有咁既感覺,咁個mon咪細左?其它佢無投訴

TOP

我網上睇過話要千幾我先trade,其實部機本來想去換電?以為脹電先有白點,check完話粒粒電仲有92%,白點 ...
mickey1234 發表於 2026-4-21 03:47


LCD 出白印一般係受壓引致, 好多人用 notebook 都遇過, 特別係某 d keyboard 好貼個 mon 機種. 而 ipad 比較出名出白印係 pro 10.5, 受佢 mon 底部結構特點影響 (壓力不均).

至於電壓有 92% 唔使太驚呀, 其實係 ipad 計法 "問題", 有 d 機電量其實出廠時係 1xx%, 跟據條方程式

細讀下篇文就會明.
https://www.tomsguide.com/how-to ... pads-battery-health

TOP

本帖最後由 mickey1234 於 2026-4-23 08:33 編輯
LCD 出白印一般係受壓引致, 好多人用 notebook 都遇過, 特別係某 d keyboard 好貼個 mon 機種. 而 ipad  ...
Miipp 發表於 2026-4-22 23:31



    thanks

我都覺係有野壓住,佢話唔係,又唔可即場拆機,ipad原來要send去唔知邊到先可幫你換電,但低過80%,原來係有優惠價

TOP

thanks

我都覺係有野壓住,佢話唔係,又唔可即場拆機,ipad原來要send去唔知邊到先可幫你 ...
mickey1234 發表於 2026-4-23 08:30


有白印個 LCD module 尤其是個 backlight 已經永久性受損左,就算拆出來單獨推著佢都一樣有永久性的印,唔係受住壓先有

(LCD 款) ipad 呢類野放背囊同 notebook/書一齊長期三文治夾住,時間長左就易壓傷

TOP

有白印個 LCD module 尤其是個 backlight 已經永久性受損左,就算拆出來單獨推著佢都一樣有永久性的印, ...
Miipp 發表於 2026-4-23 08:50



  部機長期係家,唔出街,點都好,機已換,用到五六已經好抵用

TOP

本帖最後由 x205 於 2026-5-2 12:28 編輯

發錯,DELE

TOP