ESR網..出左...IPAD 10TH
成部AIR 4咁
https://www.esrgear.com/products ... s-screen-protector/

TOP

ESR網..出左...IPAD 10TH
成部AIR 4咁
gerrardjamie 發表於 2022-9-26 09:22


你唔係覺得佢真係知係咩樣掛?

TOP

你唔係覺得佢真係知係咩樣掛?
42mbps 發表於 2022-9-26 20:13



    D廠唔係有哂資料出保護套喇咩

TOP

D廠唔係有哂資料出保護套喇咩
gerrardjamie 發表於 2022-9-26 12:24


唔排除有渠道知道size,但你睇吓佢唔同款既case,個"ipad 10" 既display size 同角位都唔一樣

TOP

唔排除有渠道知道size,但你睇吓佢唔同款既case,個"ipad 10" 既display size 同角位都唔一樣 ...
42mbps 發表於 2022-9-26 21:02


咁你覺得係有HOME BUTTON?

TOP

十月會出IPAD 10

TOP

咁你覺得係有HOME BUTTON?
gerrardjamie 發表於 2022-9-26 14:19


機會唔細

TOP

等到花兒也謝了!

TOP

本帖最後由 s84292 於 2022-10-4 19:11 編輯
個人覺得會放棄Pencil 1
始終收納同充電唔算方便
不過轉接頭都算係好方法 ...
fung_peace 發表於 2022-9-19 17:23


我覺得apple要放棄pencil 1 ,首先會出左pencil 3先
然後pencil 2/3 大家通用但壓感能力唔同,同後者有快充咁

今代A15 唔洗靠IPAD 去清, IPAD 10大概只會比A14,然後前鏡頭同後鏡頭升級下(加粒閃燈咁)
條框幼D, 可能會升級一下喇叭, 但大概一樣用返舊版指紋HOME 鍵, 唔係邊個買AIR 同MINI
就睇今次IPAD 10 應該就會升pencil 2, 唔會再用pencil 1 了吧~又可以提升筆的平均售價

TOP

本帖最後由 s84292 於 2022-10-4 19:15 編輯
咁你覺得係有HOME BUTTON?
gerrardjamie 發表於 2022-9-26 22:19


好大機會仲會有, 因為HOME BUTTON 庫存真係好多
換下前鏡頭(居中功能), 好D就升級埋喇叭,換個USB-C 頭

賣比學校同學生多的機型, 慳得幾多就幾多
而且以耐久性黎講, 粗邊框的IPAD係最耐跌的

TOP