bobopig 當前離線
特級會員
gps求其一部smartphone都有啦你唔係同我講帶ipad唔會帶電話呀 (況且一年去得幾多次旅行) ... lok2007 發表於 2016-1-20 12:38
TOP
mini 4 真心正,2g ram 真係好爽,開d大食app(e.g photoshop,safari幾廿個tab)都好爽快唔會彈app。同埋個mo ... kb_bryant 發表於 2016-1-22 21:52
wondun 當前離線
中級會員
bbq558 當前離線
tere 當前離線
進階會員
bighead 當前離線
py120 當前離線
goconnect 當前離線
edenli 當前離線
MINI 2=MINI 3 MINI 4 = MINI 2 多1倍RAM, 3倍CPU同GPU速度...螢幕都唔同級數 BUT MINI 2玩白貓LAG到暈,換 ... s84292 發表於 2016-2-19 20:38
s84292 當前離線
MINI 2 玩白貓都會LAG到暈? 仲以為APPLE會超順 edenli 發表於 2016-3-1 21:17