lok2007 當前離線
進階會員
TOP
accel 當前離線
Banned
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
我唔知你咩電話咁食電 我就iphone足夠用一日喇whatspp 地圖 上網 lok2007 發表於 2016-1-20 12:52
ivanwong 當前離線
kb_bryant 當前離線
中級會員
praxis 當前離線
py120 當前離線
mini 4 真心正,2g ram 真係好爽,開d大食app(e.g photoshop,safari幾廿個tab)都好爽快唔會彈app。同埋個mo ... kb_bryant 發表於 2016-1-22 21:52
fungsiu 當前離線
初級會員
s84292 當前離線
特級會員
bobopig 當前離線
我當然知mini 4正得多啦, 不過要比多3千幾出黎, 我暫時又真係覺得唔需要住.. ching 講得啱, 想trade 都真 ... py120 發表於 2016-1-18 15:37