jackyyu 當前離線
進階會員
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
回覆 a886 之前用asus 16:9 平版(1920 x 1080) 睇片佔80%, 比例問題都係我未決定到買唔買既原因 ... jackyyu 發表於 2015-10-15 10:34
回覆 jackyyu 你用開4:3 AndTab 睇片架 我又IPAD2用到AIR2 見住IOS 睇片愈黎愈好,但如果90%時 ... a886 發表於 2015-10-15 02:18
回覆 charcsc2000 hdp? jackyyu 發表於 2015-10-15 11:51
a886 當前離線
特級會員
回覆 charcsc2000 我FTP算 a886 發表於 2015-10-15 15:31
回覆 a886 對比1920 x 1080 平版, 真係好浪費! jackyyu 發表於 2015-10-15 15:51