翻新AIR2同MINI4同價既話
大家點揀?

我用開8吋Z3TC
MINI4仲重過佢.....

TOP

個喇叭開大聲時會唔會好似air 2咁成部機震晒?

(Sent from HKEPC iPhone app)
yinyin 發表於 2015-9-17 22:32


我都好怕呢個問題..
話時話..APPLE STORE幾時有實體機試...

唸緊買AIR 2定MINI 4好...

TOP

翻新AIR2同MINI4同價既話
大家點揀?

我用開8吋Z3TC
MINI4仲重過佢.....
sony_vaio 發表於 2015-9-18 02:23


咁你要唸唸...需唔需要大MON..
因為重量都會增加...

TOP

翻新AIR2同MINI4同價既話
大家點揀?

我用開8吋Z3TC
MINI4仲重過佢.....
sony_vaio 發表於 2015-9-18 02:23 AM



屋企用 air 2
出街用 mini 4

大mon 上網睇圖睇片爽d

TOP

用緊mini2 仲覺得幾順,唔update apps, 唔上ios 9

TOP

回覆  真革新
System and monitoring tools
watwat 發表於 2015-9-17 20:41



    ching 隻app 幾好.

TOP

我都諗緊 mini 4, replace 部mini 2, lol

TOP

回覆 27# anthonytamhk
去衛訊 trade in,唔知仲有幾錢呢?

TOP

我都好想知 去衛訊 trade in,部ipad mini 2 32G 唔知仲有幾錢呢?

TOP

講講吓又真係幾震!
watwat 發表於 2015-9-18 00:07



    mini 4 本來就係縮細版既air 2.

我係拎左返屋企先知原來air 2 冇左個button (mute button)

TOP