sony_vaio 當前離線
進階會員
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
個喇叭開大聲時會唔會好似air 2咁成部機震晒? (Sent from HKEPC iPhone app) yinyin 發表於 2015-9-17 22:32
翻新AIR2同MINI4同價既話 大家點揀? 我用開8吋Z3TC MINI4仲重過佢..... sony_vaio 發表於 2015-9-18 02:23
真革新 當前離線
中級會員
翻新AIR2同MINI4同價既話 大家點揀? 我用開8吋Z3TC MINI4仲重過佢..... sony_vaio 發表於 2015-9-18 02:23 AM
devinchan 當前離線
Mr123 當前離線
回覆 真革新 System and monitoring tools watwat 發表於 2015-9-17 20:41
anthonytamhk 當前離線
beenoliu 當前離線
sniperbb 當前離線
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
講講吓又真係幾震! watwat 發表於 2015-9-18 00:07