2.11.11 the same.. now can only use 2.11.7

TOP

回覆  happyt610

用番 Whatsapp 入面個相機黎影就無問題架喇.
但如果你影左相係你個相機入面去 SEND 就無 ...
wuchihangfox 發表於 2014-9-16 17:30


其實我多數SCREEN CAPTURE 再WHATSAPP SHARE
因為有JB, 暫時用FULLFORCE, SEND圖會清DD

TOP

回覆 21# wuchihangfox


    又有新版?

TOP

回覆 23# a886


    yes fixing bugs in 2.11.10

TOP

回覆 24# wuchihangfox


    試下上先~

TOP

回覆 24# wuchihangfox


    2.11.11無問題
PS:IPAD2

TOP

回覆 26# a886

咁問題會係邊度哩?
i am using ipad mini..ios 7.1.2

TOP

回覆 27# wuchihangfox


    我都係7.1.2

你有無2.11.8 既backup?
有既話~
試下DEL左whatsapp先
跟住reboot,再裝2.11.8 個backup
開到既話再裝2.11.11(唔洗KILLAPP)

TOP

i just have 2.11.7

TOP

回覆  a886

咁問題會係邊度哩?
i am using ipad mini..ios 7.1.2
wuchihangfox 發表於 2014-9-16 19:32


問題應該係唔JB 的IPAD, WHATSAPP 只支援到2.11.8
要用2.11.9以上,要CYDIA裝WHATSPAD 後先用到

未裝WHATSPAD前,ITOOLS INSTALL WHATSAPP 2.11.9


DELETE WHATSAPP, 去CYDIA裝WHATSPAD 後先再INSTALL WHATSAPP 2.11.9
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP