本帖最後由 a64843720 於 2011-1-5 17:20 編輯

其實7"同9.7寸係相差好大,
唔信拎GALAXY TAB 同 IPAD比 IPAD差唔多大成倍
況且IPAD既OS係新系統黎,size一定會跟番依家IPAD size
如果7"IPAD,咁依家既IPAD OS又要改??唔通叫ipad MINI OS?
咁依家 IPAD APPS呢?

何況依加9.7"我覺得正好多,打字方便好多,7"太細
點解改7" 百思不得其解?

TOP

9.7 真係大好多,好睇好多
不過7" 應該可以單手HOLD到

TOP

相信iPad可以縮細D黑邊位同偷薄,令screen size無須減小下又可以細部D輕D。
要輕要細唔一定要縮細個screen既,iOS要改個7"版本唔係咩問題,要iOS developer幫現有app又再做多個7"版app反而更多問題。

TOP

其實7"同9.7寸係相差好大,
唔信拎GALAXY TAB 同 IPAD比 IPAD差唔多大成倍
況且IPAD既OS係新系統黎,size一定 ...
a64843720 發表於 2011-1-5 17:19

解像度同個MON大細好似無直接關係
就算佢出7", 解像度都可以同依家部IPAD一樣, 咁樣對於OS黎講分別不大

TOP

解像度同個MON大細好似無直接關係
就算佢出7", 解像度都可以同依家部IPAD一樣, 咁樣對於OS黎講分別不大 ...
leung1610 發表於 2011-1-6 10:38


解像度一樣唔等於developer唔需要兼顧,個screen細左咁多操作感受可以完全唔同。

TOP

解像度一樣唔等於developer唔需要兼顧,個screen細左咁多操作感受可以完全唔同。 ...
ntony 發表於 2011-1-6 11:42


咁講ju係所有app都一定要有ipad version?
其實只要解像度一樣, 唔洗理佢幾多寸都可以用得返..
就好似ipad上用iphone既app既可以按個2X制放大.....
要唔要個app兼顧用家...呢樣應該係出app果果間公司 / 人肯唔肯做多一個版本

TOP

咁講ju係所有app都一定要有ipad version?
其實只要解像度一樣, 唔洗理佢幾多寸都可以用得返..
就好似ipad ...
Steven 發表於 2011-1-6 11:55


而家大路少少既app都唔會只得iPhone版架喇...
用app的話,除非迫於無奈,無其他選擇,而公司又唔肯出iPad版。否則,你會唔會用iPhone版都市日報起iPad上面睇丫?字體又起晒狗牙,介面又唔好用。緊係用頭條日報高清版啦。有得揀邊個iPad user想用iPhone版app丫...
做iOS app developer既就知,有時唔係放大縮細就算架... screen size既大小影響操作。當然個developer可以唔理咁多,求其做左就算,但個app會唔受歡迎,同埋無晒「生活態度」。

TOP

Old news is so exciting

Editor-in-Chief, iLounge
Published: Wednesday, August 4, 2010

TOP

本帖最後由 a64843720 於 2011-1-6 17:43 編輯
相信iPad可以縮細D黑邊位同偷薄,令screen size無須減小下又可以細部D輕D。
要輕要細唔一定要縮細個screen ...
ntony 發表於 2011-1-6 10:37


我所講既唔至係解像度,而係操作既感受
9.7" 7"大細相差太多
假如真係改做7"操作既感受一定完全唔相同
1.如果改7"OS,為左有最佳操度度,咁就會出專為7"打造既APPS,咁同一個APP就會出現7"同9.7"版,太麻煩
2.IPAD OS係專為9.7"IPAD既,如果出7"IPAD 就會出IPAD MINI OS ,SO每一次有更次都要分開2個OS而做
唔通為左新7"而放棄9.7"?咁對9.7"用戶唔公平
3.與其整個ipad mini咁無聊,不如將iphone5個display加大做4"?

總之一定無可能有7"IPAD 呢個我肯定
喬布斯都講過7"平板電腦既推出係從一開始就失敗
佢唔會咁快自打嘴巴

TOP

TAB 7" MON只係SELL佢單手HOLD到同方便
講真 睇佢廣告SELL D咩 咪知佢有D咩5好囉
廣告只會SHOW好野
就10"同7"論 10"好多人會揀

TOP