mobplay1 當前離線
中級會員
TOP
yjfoeg 當前離線
進階會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
我當然知mini 4正得多啦, 不過要比多3千幾出黎, 我暫時又真係覺得唔需要住.. ching 講得啱, 想trade 都真 ... py120 發表於 2016-1-18 15:37
goalsp 當前離線
補3千幾...其實你減返1700....都係比多千幾.. 但CPUGPU都UP左..個MON又UP左...個4G又UP左, 重量又輕左... ... charcsc2000 發表於 2016-1-19 13:01
lok2007 當前離線
原明 當前離線
換mini4好過 ipad 買4g版其實好唔抵(我用過mini 1 4g, 而家用mini2 wifi) 多1000蚊 我買隻蛋+wifi版仲化算 ... lok2007 發表於 2016-1-19 14:37
cpk 當前離線
Banned
完全兩樣野黎.... 仲有gps...去旅行插卡超方便... charcsc2000 發表於 2016-1-20 12:34
gps求其一部smartphone都有啦你唔係同我講帶ipad唔會帶電話呀 (況且一年去得幾多次旅行) ... lok2007 發表於 2016-1-20 12:38