EvilKo 當前離線
中級會員
回覆 DonKi 我部翻新都係TNT.... 剛出貨... 見其他人D全新機係DHL出... P.S. TNT係2010年前, APPLE AOS ... cheapman 發表於 2014-10-21 00:54
TOP
hkcs007 當前離線
進階會員
iamrubbish 當前離線
hyperbola 當前離線
地星人
cheapman 當前離線
昨日收到Ipad air 了 hyperbola 發表於 2014-10-21 11:17
yinyin 當前離線
ed1 當前離線