點會遲呀, ipad用你最少兩三年

TOP

唔趕住用當然等新機先買比較好, 因為新嘢一出, 舊嘢實減價!

TOP

重有半年比你玩. 你話遲唔遲....

TOP

早買早享受 ! 最重要嘅係ipad回收價高,到時想trade in 新model都唔㑹蝕好多,唔同android跌價快,一出機就唔見一節

via HKEPC Reader

TOP

回復 8# lazybee


    ...  有無搞錯.. 又講呢D..
好悶呀.

TOP

我同樓主一樣諗法~想買又覺得呢一刻先買太遲
我睇法係會等下一代~反正APPLE既產品你等幾內都5會跌太多
除非有新品出現~所以反正都無用開就再等下先~
如果有用開既就更加5洗換住~捱多佢幾個月LA- -

TOP

等下一代,應該會有2g ram
edmond_wong 發表於 2014-4-2 09:09


今日有報告出IPHONE6都仲係1G RAM~
咁應該5會出2G了- -"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等到你認為適當時先買

TOP

等下又一代~ 等下又一代~~ 下下等應該唔洗買~

TOP