回覆  ayacalip


    如果iPadOS 可以直接行macOS App, 應該幾煩,可能要轉譯導致 性能下降
我覺得會出個 ...
a886 發表於 2024-5-12 14:11


ipados 行macos apps點解要轉譯
ARM原生老早統一了,我平時MACOS 行IOS apps佢都係原生RUN冇轉譯
x86轉譯咁大開銷佢都做到,呢D點會係咩問題

最大問題都係MACOS apps操作介面唔岩平板電腦用
當然windows 都唔好得去邊,我見D 同事都係大部分時間拎MOUSE 用touchpad唔用個MON

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-5-13 06:11 編輯
iPad對我來講,就只有take notes、睇漫畫、睇YouTube 先叫做用得著
呢d基本野,Mini或Air都夠做。

有 d ...
湯豬六十 發表於 2024-5-11 14:16


take notes 同睇youtube pro其實都好好多
漫畫還好,唔洗點拉頁
睇文件就差好遠,我平時會滾住黎速讀,60HZ 要慢好多先睇清楚D字

我講真,因為我拎過公司的M1 AIR玩左兩日,
1.電虧,得PRO 2/3左右
2.筆唔夠跟手,硬係差D
3.喇叭差唔少,因為少左4組,訓床睇片時我好多時都唔上耳機
如果同開工部12.9比,睇YOUTUBE 個MINILED MON質素好N倍

我最後都係用返ipad pro 2018

所以APPLE死都唔下放個miniled/oled 120HZ同8喇叭,就係谷班睇慣120的人買PRO
air性能肯定夠用

TOP

我經電訊商訂左ipad pro, 有無ching 有經驗經電訊個面訂係咪同apple 官網訂嘅預計取貨日期差唔多?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

回覆 133# sammyp


   睇你咩台, 以往無得炒係差唔多最多遲一日

TOP

我經電訊商訂左ipad pro, 有無ching 有經驗經電訊個面訂係咪同apple 官網訂嘅預計取貨日期差唔多?

via HK ...
sammyp 發表於 2024-5-13 05:51


你如果係第一批台訂, 通常都係同APPLE同一日出

我之前PLAN 出IPHONE都係第一日就可以落CSL鋪拎

岩岩見到THE CLUB 廣告,我禁入去已經冇晒1TB 2TB, 256 512要5月22日

TOP

回覆  sammyp


   睇你咩台, 以往無得炒係差唔多最多遲一日
a886 發表於 2024-5-13 19:07


thx, 我上星期六先下order同收到confirmation

TOP

20年買IPAD PRO 12.9" 第四代
當時用來上網課
依家都係上下網課冇其他用途
值得換13"第一代嗎?

TOP

20年買IPAD PRO 12.9" 第四代
當時用來上網課
依家都係上下網課冇其他用途
值得換13"第一代嗎? ...
tongziv 發表於 2024-5-14 08:54



    12.9差0.1你認為會大好多嗎?
用了12.9四年,唯一希望16吋,支援更多遊戲及mac軟件
pro應該是堆料,air才應該輕薄,現在定位混亂,iphone同一套路,導人去pro
512以下只有8GBb ram,1tb才有16GB ram ,試想一下吹M4有多神有多新然後只有8GB ram
比2018年第三代只多了2GB,你覺得合理嗎?
我認為新ipad完全沒有驚喜,12.9性能依然很好,不需要急着買

TOP

12.9差0.1你認為會大好多嗎?
用了12.9四年,唯一希望16吋,支援更多遊戲及mac軟件
pro應該是堆料, ...
237135201 發表於 2024-5-14 10:02


"導人去pro" 講得唔準確, 係導人去做股息冤大頭

iphone 及 ipad non-pro 都閹左 120Hz, 得 60Hz

TOP

"導人去pro" 講得唔準確, 係導人去做股息冤大頭

iphone 及 ipad non-pro 都閹左 120Hz, 得 60Hz ...
Miipp 發表於 2024-5-14 10:22



    閹野為加價到唔3唔4,佢仲以為自己好醒,而家用佢都係因為個系統
再係咁樣總有一日會捨棄佢。
想要輕便買air咪得,唔明點解pro都要鬥薄,既然都預左人放係檯用點解唔出大啲
個鍵盤又係低能,仲係冇得分離,個芒篤得貪你果塊細細控制板做乜
唔講其他,論創意牙石UX8406已經揪低蘋果
iPad本可做得更多,但佢依然食老本,由第三代開始用,覺得真係好失望,穩定唔壞又點,好多野都唔支援,不進則退。
我只想佢有,14-16吋,等我周圍去/坐飛機時駁手掣打下機,睇下相睇下片,平時用支筆做下買賣,畫下野。
12.9用左4年越用越覺得個芒太細,對眼好辛苦,真係唔覺13有咩咁吸引。除咗係硬好忠粉。

TOP