s84292 當前離線
特級會員
回覆 ayacalip 如果iPadOS 可以直接行macOS App, 應該幾煩,可能要轉譯導致 性能下降 我覺得會出個 ... a886 發表於 2024-5-12 14:11
TOP
iPad對我來講,就只有take notes、睇漫畫、睇YouTube 先叫做用得著 呢d基本野,Mini或Air都夠做。 有 d ... 湯豬六十 發表於 2024-5-11 14:16
sammyp 當前離線
初級會員
a886 當前離線
我經電訊商訂左ipad pro, 有無ching 有經驗經電訊個面訂係咪同apple 官網訂嘅預計取貨日期差唔多? via HK ... sammyp 發表於 2024-5-13 05:51
smithpoon 當前離線
中級會員
回覆 sammyp 睇你咩台, 以往無得炒係差唔多最多遲一日 a886 發表於 2024-5-13 19:07
tongziv 當前離線
進階會員
237135201 當前離線
20年買IPAD PRO 12.9" 第四代 當時用來上網課 依家都係上下網課冇其他用途 值得換13"第一代嗎? ... tongziv 發表於 2024-5-14 08:54
Miipp 當前在線
12.9差0.1你認為會大好多嗎? 用了12.9四年,唯一希望16吋,支援更多遊戲及mac軟件 pro應該是堆料, ... 237135201 發表於 2024-5-14 10:02
"導人去pro" 講得唔準確, 係導人去做股息冤大頭 iphone 及 ipad non-pro 都閹左 120Hz, 得 60Hz ... Miipp 發表於 2024-5-14 10:22