提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今年唔再送貼

唔跟火牛

一直都鐘意 ipad 個 厚火牛

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
湯豬六十 發表於 2024-5-10 06:12


唔跟火牛真係 dog 賤

我幾部 ipad 都百幾蚊放晒火牛+線比鐘意 ipad 火牛的人

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-5-10 02:04 編輯
今年唔再送貼

唔跟火牛

一直都鐘意 ipad 個 厚火牛

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
湯豬六十 發表於 2024-5-9 22:12


英國先唔送
但凡你看睇一眼Apple訂嘢頁面,都唔會講出嚟呢番說話
香港仲係送火牛同線(但貼紙要自己問職員提要求要,先會比,BUT我冇需要)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-5-10 02:40 編輯
睇左 d esim 料
原來成本都好價。除左唔駛插卡拔卡搵針,驚卡唔見左外。
同埋部機偷薄。

就冇優點。

一出 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-9 20:52


我CSL 冇收出卡費,電話公司問題
當然如果唔係月費PLAN,出卡開戶要收錢都好正常

然後ESIM係可以隨便自己轉,一係就電話公司APPS 開個QRCODE(跨平台),
一係就IOS自己禁(D 機係同一個APPLE ID就得)
https://support.apple.com/zh-hk/guide/iphone/iph3f11fba92/ios

esim不知幾好用,掃個QRCODE 就啟用完
我仲可以SAVE 住8張卡隨便換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2024-5-10 13:17 編輯

始終 eSim 入場費仲係貴,我十分旨在呢啲錢。
不過 Apple 肯推 eSim 都好事,唯有等多十年八載等 eSim 普及。

我主號 Hello $40/ 年,2年卡 $90/ 50GB
絕對"負擔不起" iPad data card

用得最多 data 就係出去做嘢,但公司有比 sim card 所以我 data 用量先咁低。
將來無公司卡先算。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2024-5-10 14:40 編輯
你搵好多錢
都話負擔不起?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
湯豬六十 發表於 10-5-2024 14:03



    或者咁講:價值觀問題,我覺得唔值得比
我寧願個個星期搭車北上去玩,有時仲會貪舒服坐高鐵。

早幾年3台到期,我直頭轉用 hello 養號,上網用公司卡,反正無限 data。
之後見到年卡咁便宜先買返張備用,就算無公司卡,我私人用 data每月都唔過 2GB。
ipad 用 data 更加少,所以真係唔值得為 5G而出 eSim

TOP

剩係 lighting room 先係咁?
見 d youtuber 講,今年其它軟件定邊隻,final cut pro ?  可以係 ssd 直接 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-9 12:30


咁又唔肯定邊啲app 係邊啲唔係
但自己用開 lightroom / DJI lightcut 似乎都係咁

TOP