本帖最後由 card_captor 於 2024-5-10 14:40 編輯
你搵好多錢
都話負擔不起?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
湯豬六十 發表於 10-5-2024 14:03 
或者咁講:價值觀問題,我覺得唔值得比
我寧願個個星期搭車北上去玩,有時仲會貪舒服坐高鐵。
早幾年3台到期,我直頭轉用 hello 養號,上網用公司卡,反正無限 data。
之後見到年卡咁便宜先買返張備用,就算無公司卡,我私人用 data每月都唔過 2GB。
ipad 用 data 更加少,所以真係唔值得為 5G而出 eSim |