本帖最後由 phoenic 於 2010-11-17 16:35 編輯
其實你有冇深入考慮過你O固3個同事既心態
佢地好大機會係心諗: 而家已經有4個人用IPHONE用左好耐, 而且個MON又幾靚, 又夠薄, 如果我第時有咩唔識用都可以問佢地, 唔洗左搵右搵
你會發覺點解一班朋友, 一係九成人都係用IPHONE, 一係就九成人都係用ANDROID, 就係咁解
多多廣告都冇用, 朋友口碑先最重要
我都覺呀,朋友的影響是好大既,有共同話題更能促進友誼,吾識時多幾個人幫,而且朋友用開,買前可以試下,減少買左機後悔的問題
之前只用過朋友的IOS3,感覺OK,可能無咩特別要MT,等佢升上4.2後,我再試下 |