提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 phoenic 於 2010-11-17 16:35 編輯
其實你有冇深入考慮過你O固3個同事既心態
佢地好大機會係心諗: 而家已經有4個人用IPHONE用左好耐, 而且個MON又幾靚, 又夠薄, 如果我第時有咩唔識用都可以問佢地, 唔洗左搵右搵

你會發覺點解一班朋友, 一係九成人都係用IPHONE, 一係就九成人都係用ANDROID, 就係咁解
多多廣告都冇用, 朋友口碑先最重要



    我都覺呀,朋友的影響是好大既,有共同話題更能促進友誼,吾識時多幾個人幫,而且朋友用開,買前可以試下,減少買左機後悔的問題
之前只用過朋友的IOS3,感覺OK,可能無咩特別要MT,等佢升上4.2後,我再試下

TOP

我都覺呀,朋友的影響是好大既,有共同話題更能促進友誼,吾識時多幾個人幫,而且朋友用開,買前可以試下 ...
phoenic 發表於 2010-11-17 16:30


冇錯, 電話只係一件產品, 人與人既溝通重要得多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

在iPad 上會用到MT 的機會應該會較多,奈何等到今日iOS 4.2 都未出到 ...

TOP

回復 105# rt

昨晚apple好成功咁利用大家對4.2既關注黎sell左Beatles.....嗚.....>0<"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Oops 於 2010-11-18 02:42 編輯
iphone 4 係薄外形又彼吸引, 不過比較不足O既係覺有點似 N78, iphone 4 個 MON 又係幾靚及好細緻, 不過我又覺佢比唔上 AMOLED, 只少係漏光問題已差唔少, i9000 同 S8500 個 S.AMOLED 真係比到我一個震憾感, 呢點連 iphone 4 都比唔到.
Sygate 發表於 2010-11-18 01:37


我就唔覺 S.AMOLED 有幾震憾, 一味得個"誇"字

Samsung 既調色技術真係唔合我口味

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 109# adrianmak
x2 ... 最初Palm 有手機推出,都好期待佢會有一番作為... 可惜係步伐跟唔上,最終仲 ...
若講PDA 功能,仲係覺得PalmOS 係一個非常良好的系統...

TOP