原帖由 雷俊 於 2009-10-17 22:57 發表
玩野-.-
一賣走迪亞比,今場就入波

我都係   不過入返迪高執返身彩

TOP

D賓特 果球波好攪笑
一射就2個波入網

TOP

將個紅波打去球場個細路快d離開利物浦喇.... 好危險.....

TOP

利記剩係輸呢球...我都無野講了

TOP

一個 cs 都沒

TOP

Di Santo 長渣唔知入唔入得過 ?

TOP

原帖由 夜貓 於 2009-10-18 21:44 發表
Di Santo 長渣唔知入唔入得過 ?


布力般...我對佢無咩好感

TOP

艾美頓 無出場啊 唉

TOP

如果本週過到 100pts 都已經好勁


[ 本帖最後由 夜貓 於 2009-10-19 17:07 編輯 ]

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-10-17 22:57 發表
玩野-.-
一賣走迪亞比,今場就入波


我都係

TOP