愛華頓的卡希爾有無受傷?

TOP

torres......rooney....robinson......all injure......

TOP

原帖由 Guillo 於 2009-10-15 23:25 發表
torres......rooney....robinson......all injure......


好在放左朗尼
法比加斯有無傷 最驚佢

TOP

請問托利斯傷到幾時呢..謝

TOP

本週有冷味

TOP

買左班拿約 唔知會唔會入幾球比我睇下
我今日諗緊 不如買巴布仲好 都唔夠中場

TOP

G8+T9 傷左, 而我又唔記得改陣
呢次又創新低都似

TOP

原帖由 foobar2005 於 2009-10-17 21:30 發表
G8+T9 傷左, 而我又唔記得改陣
呢次又創新低都似

朗尼都冇埋

TOP

阿仙奴邊個入波?

TOP

玩野-.-
一賣走迪亞比,今場就入波

TOP