waikit 當前離線
中級會員
原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:48 發表 高漢我見佢好多埋門機會
TOP
fo2live 當前離線
原帖由 waikit 於 2009-10-5 17:50 發表 遲d李青龍會唔會好勁呢 見佢腳法 比起同隊球來說 都算上級
bennylau127 當前離線
進階會員
雷俊 當前離線
Staff
原帖由 雷俊 於 2009-10-5 18:06 發表 我都有諗住換唔換佢...響佢同馬菲查維C之間... 最後由於下場保頓要作客奧脫福,所以要左馬菲
Guillo 當前離線
WENNYBEN7,搵你笨實
原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:34 發表 3-5-2 華美倫, 巴斯桑, 桑高 費柴, 泰馬高漢, 馬菲查維斯, 法比加斯, A. 桑治 托利斯, 杜奧巴
原帖由 Guillo 於 2009-10-6 05:46 發表 下星期唔用Dunn/卡蘭積卡?