原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:48 發表


高漢我見佢好多埋門機會


遲d李青龍會唔會好勁呢 見佢腳法 比起同隊球來說 都算上級

TOP

原帖由 waikit 於 2009-10-5 17:50 發表


遲d李青龍會唔會好勁呢 見佢腳法 比起同隊球來說 都算上級


佢真係幾勁, 不過太"單薄"
我估下半季會長期正選
黎緊會係足球先生 (korea個隻)

TOP

原帖由 waikit 於 2009-10-5 17:50 發表


遲d李青龍會唔會好勁呢 見佢腳法 比起同隊球來說 都算上級


佢真係幾好波,不過就好少射門,上埸幾球可以射既,佢都係傳番出黎,
不過佢上埸有個後傳真係靚到

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:48 發表


高漢我見佢好多埋門機會

我都有諗住換唔換佢...響佢同馬菲查維C之間...
最後由於下場保頓要作客奧脫福,所以要左馬菲

[ 本帖最後由 雷俊 於 2009-10-5 18:09 編輯 ]

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-10-5 18:06 發表

我都有諗住換唔換佢...響佢同馬菲查維C之間...
最後由於下場保頓要作客奧脫福,所以要左馬菲


奇雲保定都不錯 夠獨食!

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-10-5 18:06 發表

我都有諗住換唔換佢...響佢同馬菲查維C之間...
最後由於下場保頓要作客奧脫福,所以要左馬菲


作客o靚仔好大機會會後備 / 就算正算, 都未必發揮到

對住MU, 我估bolton 係會選擇多幾個防守型, 所以佢出的機會, 都幾微
暫時未加佢住
一黎 佢分數唔低, 二黎 佢穏定出場機會又唔大
都係等下半季

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:34 發表
3-5-2

華美倫, 巴斯桑, 桑高

費柴, 泰馬高漢, 馬菲查維斯, 法比加斯, A. 桑治

托利斯, 杜奧巴

下星期唔用Dunn/卡蘭積卡?

TOP

唔明你講乜

TOP

原帖由 Guillo 於 2009-10-6 05:46 發表
下星期唔用Dunn/卡蘭積卡?


卡蘭積卡個正選位唔穩..

TOP

曼城果場幾時先有分架..

TOP