又係六球

TOP

原帖由 水藍 於 2009-10-4 22:12 發表
Frabegas開始屈分
過硬40分

座底 1G 4A

TOP

仲有4定5個shot..

TOP

Frabegas: 38.5
Vermaelen: 22.5

TOP

原帖由 diamondblack 於 2009-10-4 23:52 發表
Frabegas: 38.5
Vermaelen: 22.5


華美倫大把人有 算ha
希望聽日曼城入幾粒 我的泰維斯

TOP

10        6
救出射球        被入球
0        0
救出十二碼        不失球

Robinson / +4分:funk: :funk:
咁都有4分

TOP

原帖由 waikit 於 2009-10-4 23:53 發表


華美倫大把人有 算ha
希望聽日曼城入幾粒 我的泰維斯

如果可以打334或424就發達喇。今季D前鋒上晒身...... D後防同龍門就......

[ 本帖最後由 diamondblack 於 2009-10-4 23:59 編輯 ]

TOP

失六球都仲有4分
今舖真好彩

TOP

原帖由 waikit 於 2009-10-4 23:53 發表


華美倫大把人有 算ha

頭20隊得1隊無....... 但以華美倫嘅狀態,人擺我唔擺都幾大劑。

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 00:02 發表
失六球都仲有4分
今舖真好彩

你上次扣哂分

TOP