Guillo 當前離線
WENNYBEN7,搵你笨實
進階會員
TOP
sai_cc 當前離線
特級會員
原帖由 ziv.tong 於 2009-9-28 13:48 發表 點解依個GAME咁多年都仲係打錯球隊名 有兩隊同時叫佢地做李斯特城
hkkenchoi 當前離線
中級會員
原帖由 Guillo 於 2009-9-28 14:24 發表 唉,有2個無出... 個個禮拜都因為不同原因買左唔出既球員.... 今個禮拜得100分....就黎跌出10大
bennylau127 當前離線
原帖由 hkkenchoi 於 2009-9-28 16:37 發表 唉...我出左都有兩個係0分仲慘 已經跌出10 大...無眼睇...
大貧民 當前離線
雷俊 當前離線
Staff
waikit 當前離線
ziv.tong 當前離線
Banned
Vin@T-mac 當前離線
原帖由 waikit 於 2009-9-29 12:53 發表 我三個零分 一個零點五分..得86.5分.. 我捨棄朗尼 ..買左泰維斯.. 但係係巴利同占士米拿中間二選一 唔知買who好