唉,有2個無出...
個個禮拜都因為不同原因買左唔出既球員....
今個禮拜得100分....就黎跌出10大

TOP

原帖由 ziv.tong 於 2009-9-28 13:48 發表
點解依個GAME咁多年都仲係打錯球隊名
有兩隊同時叫佢地做李斯特城

李斯特城??
響英甲...呢個game有咩?

TOP

原帖由 Guillo 於 2009-9-28 14:24 發表
唉,有2個無出...
個個禮拜都因為不同原因買左唔出既球員....
今個禮拜得100分....就黎跌出10大


唉...我出左都有兩個係0分仲慘
已經跌出10 大...無眼睇...

TOP

原帖由 hkkenchoi 於 2009-9-28 16:37 發表


唉...我出左都有兩個係0分仲慘
已經跌出10 大...無眼睇...


0分時時都有...睇下個人幾錢買啦
貴就肉痛死 好似朗尼....

TOP

今週戴倫賓特 32分

TOP

嗚...冇出米卡李察士

TOP

我三個零分 一個零點五分..得86.5分..
我捨棄朗尼 ..買左泰維斯..
但係係巴利同占士米拿中間二選一 唔知買who好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

朗尼0分

TOP

原帖由 waikit 於 2009-9-29 12:53 發表
我三個零分 一個零點五分..得86.5分..
我捨棄朗尼 ..買左泰維斯..
但係係巴利同占士米拿中間二選一 唔知買who好

個人選擇﹕巴利咁廢...梗係要占士美拿

TOP