T9 hat-trick lu..........


一定好多人買左

TOP

一早 own 左

TOP

原帖由 foobar2005 於 2009-9-26 23:10 發表
T9 hat-trick lu..........


一定好多人買左

babel double, 應該無人有

TOP

諗住買個垃圾後備GK
點知輸左6粒

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-9-26 23:56 發表
諗住買個垃圾後備GK
點知輸左6粒

扣分

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-9-26 23:56 發表
諗住買個垃圾後備GK
點知輸左6粒


好過 Cech

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-9-26 23:56 發表
諗住買個垃圾後備GK
點知輸左6粒

笑左

TOP

我買泰馬高漢果個星期又唔入波..我放左先入..
我都諗緊買唔買羅比堅尼好 今晚

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-9-27 00:04 發表

笑左


睇下扣幾多分先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP