waikit 當前離線
中級會員
TOP
Guillo 當前離線
WENNYBEN7,搵你笨實
進階會員
~CMK~ 當前離線
原帖由 Guillo 於 2009-9-21 01:02 發表 杜巴傷左......
fo2live 當前離線
傑斯個女 當前離線
原帖由 傑斯個女 於 2009-9-21 13:12 發表 傷左下場唔要都唔係問題,最大問題係隻GAME個價錢玩法, 球員升值你唔會多左錢 搞到好多球員一賣走左就買唔返 限死左個換人彈性
夜貓 當前離線
RF28mm F2.8 STM