原帖由 rexrexrex 於 2009-9-6 10:52 發表
次次開局都冇運行

我第一次玩 輸第一週...3個人冇出 唔係既話...唔駛咁後

TOP

新一周又黎喇
諗緊放唔放利記人
全部打完國際賽.....高追好似搏唔過

TOP

原帖由 Guillo 於 2009-9-10 22:22 發表
新一周又黎喇
諗緊放唔放利記人
全部打完國際賽.....高追好似搏唔過

我都唔知今個星期點執,其實唔執都可以。我最擔心兩三個星期後VDS復出可以搵乜水頂Ben Foster。

TOP

原帖由 diamondblack 於 2009-9-11 08:21 發表

我都唔知今個星期點執,其實唔執都可以。我最擔心兩三個星期後VDS復出可以搵乜水頂Ben Foster。
對完熱刺又對mancity
之後vds又出番
所以我放左喇

TOP

終於選完,今週真係好難揀...

TOP

端基 7.72 NOW...
有冇人$1入手?

TOP

原帖由 hkkenchoi 於 2009-9-12 19:33 發表
端基 7.72 NOW...
有冇人$1入手?
今周已用.....
唔夠錢...用住先

TOP

冷買老魔柏達臣

TOP

原帖由 hkkenchoi 於 2009-9-12 19:33 發表
端基 7.72 NOW...
有冇人$1入手?

HERE

TOP

好多同志誓與利物浦同存亡...........謝老四+托利斯+莊臣..........

唔知呢句仲 work ng work..."若要生活好, 勿買利物浦"............

TOP