原帖由 夜貓 於 2009-8-28 16:34 發表
迪維斯仲未入過波

尋日入左

TOP

今個星期真係頭痕~~

TOP

保辛華 補番6分...

TOP

今個星期真係大獲
阿奴同manu狗咬狗骨,通常大戰最多分係後衛@@
車仔L8 仲未發市,用近20蚊買佢唔化算....
利記又頹到無倫,,,,

得熱刺ManC信得過.....

TOP

今週人棄我取,希望自己既眼光ok~~

TOP

熱刺四連勝了

TOP

點解冇啦啦踢左我出group o既

TOP

利物浦, 我真係要佢輸一場win1場, 都唔好 和2場

TOP

車仔d人....好高分  

TOP

原帖由 cesccesccesc 於 2009-8-30 00:01 發表
點解冇啦啦踢左我出group o既

好似冇得踼??

係咪你禁錯退組?

TOP