diamondblack 當前離線
進階會員
原帖由 tony405e 於 2009-8-23 01:39 發表 未知邊個入個時好開心...4-1 wow 點知 法比+c半場換走左
TOP
原帖由 bluemandanny 於 2009-8-22 22:53 發表 曼聯今年d球員唔係好買得過,成日輪換.
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 diamondblack 於 2009-8-23 16:07 發表 上半場已經見佢不停摸住hamstring, 以上半場個局換出黎都好正常. 下星期仲有兩場硬仗. 今晚林伯無波入就得喇, 如果唔係
原帖由 tony405e 於 2009-8-23 16:08 發表 林伯同謝4 邊個好?
夜貓 當前離線
RF28mm F2.8 STM
原帖由 夜貓 於 2009-8-23 16:27 發表 杜夫幾時過左檔富咸 上一場都好似唔見佢
原帖由 diamondblack 於 2009-8-23 16:13 發表 個人覺得Stevie G離100%狀態仲有一段距離. 季初林伯比較可靠.
食色性也 當前離線
Banned