原帖由 tony405e 於 2009-8-23 01:39 發表

未知邊個入個時好開心...4-1 wow

點知

法比+c半場換走左


上半場已經見佢不停摸住hamstring, 以上半場個局換出黎都好正常. 下星期仲有兩場硬仗.
今晚林伯無波入就得喇, 如果唔係

TOP

原帖由 bluemandanny 於 2009-8-22 22:53 發表
曼聯今年d球員唔係好買得過,成日輪換.

除Rooney係鐵膽

TOP

原帖由 diamondblack 於 2009-8-23 16:07 發表


上半場已經見佢不停摸住hamstring, 以上半場個局換出黎都好正常. 下星期仲有兩場硬仗.
今晚林伯無波入就得喇, 如果唔係

後尾先知 費事整傷佢

TOP

林伯同謝4 邊個好?

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-23 16:08 發表
林伯同謝4 邊個好?

個人覺得Stevie G離100%狀態仲有一段距離. 季初林伯比較可靠.

TOP

杜夫幾時過左檔富咸
上一場都好似唔見佢

TOP

原帖由 夜貓 於 2009-8-23 16:27 發表
杜夫幾時過左檔富咸
上一場都好似唔見佢

剛剛上個星期. 但以佢前兩三季嘅表現......

TOP

原帖由 diamondblack 於 2009-8-23 16:13 發表

個人覺得Stevie G離100%狀態仲有一段距離. 季初林伯比較可靠.

ok~thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

迪亞比由5.xx升到10.xx

TOP