fo2live 當前離線
中級會員
原帖由 雷俊 於 2009-7-22 18:08 發表 老老實實c7走左我想買nani 但又驚廢sir唔出佢
TOP
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 airlo 於 2009-7-22 14:38 發表 後備出場係無出場分同贏波分的
原帖由 fo2live 於 2009-7-22 18:09 發表 仲要睇"下甲為C" 如果佢好返, 一定必然正選
RoonandRon 當前離線
進階會員
原帖由 tony405e 於 2009-7-22 06:43 PM 發表 我SPONSOR9百分~ 拎遊戲更刺激~ 第1名 500EPC$ 第2名 300EPC$ 第3名 100EPC$ 請樓主放係#1 thx
XFX-ISSA 當前離線
111
原帖由 RoonandRon 於 2009-7-22 19:20 發表 可能咁玩仲開心, 上半季 : 第1名 200EPC$ 第2名 105EPC$ 第3名 55 EPC$ 下半季 : 第1名 320EPC$ 第2名 150EPC$ 第3名 70 EPC$
airlo 當前離線
特級會員
原帖由 airlo 於 2009-7-22 22:52 發表 不如每週第一都有epc $$ 獎勵啦 有無大戶贊助吓呀?