原帖由 雷俊 於 2009-7-22 18:08 發表
老老實實c7走左我想買nani
但又驚廢sir唔出佢


仲要睇"下甲為C" 如果佢好返, 一定必然正選

TOP

原帖由 airlo 於 2009-7-22 14:38 發表

後備出場係無出場分同贏波分的

出場有分架咩?

TOP

我SPONSOR9百分~ 拎遊戲更刺激~
上半季 :
第1名 200EPC$
第2名 105EPC$
第3名  55 EPC$

下半季 :
第1名 320EPC$
第2名 150EPC$
第3名  70 EPC$


請樓主放係#1

thx

[ 本帖最後由 tony405e 於 2009-7-22 20:17 編輯 ]

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-7-22 18:09 發表


仲要睇"下甲為C" 如果佢好返, 一定必然正選

佢因咩事上季冇打咁濟???

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-7-22 06:43 PM 發表
我SPONSOR9百分~ 拎遊戲更刺激~

第1名 500EPC$
第2名 300EPC$
第3名 100EPC$

請樓主放係#1

thx

可能咁玩仲開心,

上半季 :
第1名 200EPC$
第2名 105EPC$
第3名  55 EPC$

下半季 :
第1名 320EPC$
第2名 150EPC$
第3名  70 EPC$

TOP

已join ...thanks

TOP

原帖由 RoonandRon 於 2009-7-22 19:20 發表

可能咁玩仲開心,

上半季 :
第1名 200EPC$
第2名 105EPC$
第3名  55 EPC$

下半季 :
第1名 320EPC$
第2名 150EPC$
第3名  70 EPC$

接受~~~

TOP

我SPONSOR9百分~ 拎遊戲更刺激~
上半季 :
第1名 200EPC$
第2名 105EPC$
第3名  55 EPC$

下半季 :
第1名 320EPC$
第2名 150EPC$
第3名  70 EPC$


請樓主放係#1

thx

TOP

不如每週第一都有epc $$ 獎勵啦
有無大戶贊助吓呀?

[ 本帖最後由 airlo 於 2009-7-22 22:54 編輯 ]

TOP

原帖由 airlo 於 2009-7-22 22:52 發表
不如每週第一都有epc $$ 獎勵啦
有無大戶贊助吓呀?

邊有可能~

epc$1 就得

TOP