提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 水藍 於 2009-8-16 00:12 發表

少左d

差不多 一半少d

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-16 00:12 發表


幫你唔到

鬼唔知

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-16 00:10 發表

奇左我冇

ur team name is?

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-16 00:15 發表

鬼唔知

10蚊都唔入
真係幫唔過

TOP

原帖由 水藍 於 2009-8-16 00:16 發表

10蚊都唔入
真係幫唔過

入左 最尾5mins改左~

TOP

咁多人買S. Ebanks-Blake   Wolves ?

TOP

原帖由 水藍 於 2009-8-16 00:30 發表
咁多人買S. Ebanks-Blake   Wolves ?

話晒都叫做神射手 又 平 多人買唔出奇~

TOP

我都有杜奧巴....
但係我D狼隊後衛...嗚嗚嗚
仲有施哥夫又真係冇出

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-8-16 00:35 發表
我都有杜奧巴....
但係我D狼隊後衛...嗚嗚嗚
仲有施哥夫又真係冇出

都好 叫有個杜奧巴 一個頂3,4個~

TOP