原帖由 tony405e 於 2009-8-13 12:58 發表

多臣?

一開波佢譯名係多遜GA........

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-8-13 13:54 發表

一開波佢譯名係多遜GA........

以為你話韋斯咸個厄遜

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

轉轉下 變左狼隊~

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-13 15:24 發表
轉轉下 變左狼隊~

我3個後衛有2個係狼隊

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-8-13 16:07 發表

我3個後衛有2個係狼隊

我中場係咁

TOP

8月16號日前~募捐活動~

凡參加者 盡可能捐epc$10或以上


將捐款傳入tony405e
募捐活動後 如款項理想 我會整理派分安排
16號會打張募捐活動支持者

TOP

唔要高治 唔知有冇錯~

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-14 02:52 AM 發表
唔要高治 唔知有冇錯~

開左波咪知

TOP

原帖由 RoonandRon 於 2009-8-14 10:52 發表

開左波咪知

開左波就後悔~

TOP