下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得….
都唔夠人踢咁多戰線….
MAX100 發表於 2016-3-23 18:24


伯明翰

TOP

回覆 20# john1022


    其實"今季個個好似上晒身"我覺得最主要係今年多左個干提, 佢真的係無名英雄, 人地真係每球去到後埸時差唔多都會見到佢, 又有速度, 比波迎波D位又準, 有佢係後防其他人可以打得比較放心就可以打得比較放, 如果話今年點解有得爭冠我覺得話佢係原因之一都唔過份

TOP

回覆 22# liok

人地話佢成個以前車仔嘅馬基尼尼咁,我唔識比較不過真係覺得佢幾好,未睇過佢以前在緬恩斯踢波,唔知有冇宜家咁犀利,希望出年都保持到啦。

TOP

記錯咗添,睇番資料原來岡崎先喺緬恩斯,干堤以前在卡昂的,不過反正兩隊我都未睇過

TOP

恭喜你輸十城 再下一城
小弟亦再一次食左碗6賠的1:0魚生粥
連同昨晚 TOT 和波
你輸十城下年必定踢歐聯無疑

TOP

回覆 25# find72

下年踢歐聯絶對冇問題, e+開始覺得佢地心理壓力越來越大,
琴晚一球領先之後,真"炖"佢地緊張.

TOP

想問一下
如果你輸十成真系奪冠
會唔會系英超史上
最低班費而又奪冠的球隊

TOP

想問一下
如果你輸十成真系奪冠
會唔會系英超史上
最低班費而又奪冠的球隊 ...
find72 發表於 2016-4-4 14:12


Or Blackburn.

TOP

回覆 27# find72

Probably not due to inflation?

TOP

Or Blackburn.
sniperX 發表於 2016-4-4 22:32


冇得咁比較, 當年d人身價同宜家邊有得比, 果時幾百萬已經好貴

TOP