NeTZoO 當前離線
特級會員
下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得…. 都唔夠人踢咁多戰線…. MAX100 發表於 2016-3-23 18:24
TOP
liok 當前離線
進階會員
john1022 當前離線
初級會員
find72 當前離線
一條辮路
Moderator
skw 當前離線
中級會員
sniperX 當前離線
BanQ.
想問一下 如果你輸十成真系奪冠 會唔會系英超史上 最低班費而又奪冠的球隊 ... find72 發表於 2016-4-4 14:12
edie717 當前離線
sai_cc 當前離線
Or Blackburn. sniperX 發表於 2016-4-4 22:32