原帖由 弓擊敵人 於 2009-10-19 22:07 發表
我班fd 又想黎wo


都好唔好side ar ,不過我今次未必來la,
失頭哥都好痛下,我估EPCU都應該夠七件

TOP

原帖由 tiger123 於 2009-10-19 20:14 發表
其實我以前未黎過..受唔受先/.\??


都叫你先報名,等領隊批

TOP

睇天氣情況...黎到機會都頗大

TOP

原帖由 子樂 於 2009-10-19 22:40 發表
睇天氣情況...黎到機會都頗大


Why?!

TOP

原帖由 kitho 於 2009-10-19 22:14 發表


真的?!



TOP

原帖由 弓擊敵人 於 2009-10-19 23:17 發表





我要班馬覆卓

TOP

原帖由 kitho 於 19-10-2009 23:31 發表


我要班馬覆卓


好!!

TOP

原帖由 keaan91 於 2009-10-20 00:08 發表
好!!


msn 唔見左你~

TOP

冇開啦~ 聽日鏟機裝win7玩下先~

TOP

原帖由 hung_tom 於 2009-10-19 22:55 發表


Why?!

我去浪茄睇日出呀星期六日......
如果星期六天氣差就唔去....黎踢波LOR

TOP