拜仁開波

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-9 01:23 發表
一比一完半場

失呢球拜仁後防真係抵打

攻門過程完全無球員做到攔截

HOF 入個球係拜仁 mark 得最鬆個下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-9 02:23 發表
一比一完場。

話時話,德甲都好少可有衛星訊號故障

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-9 01:23 發表
一比一完半場

失呢球拜仁後防真係抵打

攻門過程完全無球員做到攔截


賀芬咸最近磅的兩次埋門, 一次冤枉波, 一次入波....
就怪拿姆生得太矮

TOP

星期六頭場多蒙特 VS 科隆

多蒙特全場狂攻, 不過患上季初病, 部分球員有心無力
新來的阿根廷射手班尼奧斯(唔知有冇記錯個名) 似乎幾對辦, 取代費爾成為進攻核心應該無問題, 腳法仲幾好

不過始終唔明, 以華迪斯的質素及入球率, 點解仲會重用佢....

TOP