john1022 當前離線
初級會員
我由知道k舒米高去左這隊之後開始睇佢, 果時仲係英冠, 本來上季尾都估到今年成績一定好好多, 不過都估唔到 ... liok 發表於 2016-3-23 14:07
TOP
sai_cc 當前離線
特級會員
好期待李城岀年打歐聯會點,但唔知出年仲有多少個主力留低呢?希望唔會變晒樣啦 ... john1022 發表於 2016-3-23 15:19
『魂』 當前離線
Banned
child5085 當前離線
中級會員
usei 當前離線
MAX100 當前離線
進階會員
liok 當前離線
我諗最好波果個馬列斯應該留唔住了,如果華廸走埋就廢咗一半武功,始終李城陣容比較單薄,主力得一套陣容, ... john1022 發表於 2016-3-23 18:16
~Mars~ 當前離線
You killed my father. Prepare
下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得…. 都唔夠人踢咁多戰線…. MAX100 發表於 2016-3-23 18:24