sillycheng 當前離線
進階會員
TOP
MACfinity 當前離線
食色性也 當前離線
Banned
XFX-ISSA 當前離線
111
原帖由 食色性也 於 2009-8-8 04:30 發表 完場 贏二比零
原帖由 食色性也 於 2009-8-8 14:07 發表 做咩咁好火
原帖由 食色性也 於 2009-8-8 14:03 發表 史特加有球入佐既波判唔入 不過成場波我覺得大家都只係五五波。 狼堡贏質素。
Rommel 當前離線
o_my_god 當前離線
原帖由 Rommel 於 2009-8-8 23:33 發表 歐聯開咧後, 我擔心漁夫之寶會兩頭唔到岸, 成為當年利華古遜翻版