禾夫斯堡的確踢得比較好

TOP

禾夫斯堡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-8 04:30 發表
完場

贏二比零


蘑菇芝堡 主場幾醒

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-8 14:07 發表


做咩咁好火

一向唔喜歡禾夫斯堡,既然佢贏波,咪發下火囉!

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-8 14:03 發表


史特加有球入佐既波判唔入



不過成場波我覺得大家都只係五五波。

狼堡贏質素。

最大分野係禾夫斯堡係陣地戰都做到波入去,史特加只能靠人小打人小o既反擊戰中做到波

TOP

歐聯開咧後, 我擔心漁夫之寶會兩頭唔到岸, 成為當年利華古遜翻版

TOP

原帖由 Rommel 於 2009-8-8 23:33 發表
歐聯開咧後, 我擔心漁夫之寶會兩頭唔到岸, 成為當年利華古遜翻版

應該說係個個都擔心
因為佢地歐聯系數低,易編入死亡之組

p.s. 雲達

TOP