原帖由 funfun168 於 2008-10-20 01:02 發表
Dawson 咁都紅???


睇番慢鏡, 達施華都係咁俾人踢斷腳......紅係應該

TOP

原帖由 yashiharu 於 2008-10-20 01:07 發表


唔係呀嘛 ...

個天注定佢要死?


no , 熱刺係俾人射果個十二碼,
射果個中晒兩條柱, 第一時間補射果個又中眉

TOP

友台有人買左一皮野熱刺

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wl 於 2008-10-20 01:08 發表


睇番慢鏡, 達施華都係咁俾人踢斷腳......紅係應該


應該啦, 好易踢斷腳!!  都唔係攞波!

TOP

都唔明點解搵Jenas做隊長?

熱刺輸係好合理.

TOP

開季只係和過車仔??

TOP

個陣好有問題, Lennon打左邊即係踢少個, 有個左腳Dos Santos又唔出, 仲有D禁區頂D罰球又俾曬飛機王Jenas射, 用人方面, 唉!!

TOP

原帖由 水藍 於 2008-10-20 08:01 發表
開季只係和過車仔??


好似主場和Wigan

TOP

total 2 points in 8 games

TOP