唉,星期6得24分,好彩連儂3個助攻~

岩岩又入多球~yeah~

[ 本帖最後由 雷俊 於 2009-11-23 00:24 編輯 ]

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:19 AM 發表
唉,星期6得24分,好彩連儂3個助攻~

岩岩又入多球~yeah~

我有 Lenon + Defoe

TOP

原帖由 RoonandRon 於 2009-11-23 00:28 發表

我有 Lenon + Defoe

唔係麻...咁咪100分!!???
我得連儂
本身放走費托果時有諗過入defoe...最後揀左得1分ge朗尼

[ 本帖最後由 雷俊 於 2009-11-23 00:32 編輯 ]

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:31 AM 發表

唔係麻...咁咪100分!!???
我得連儂

又多粒......

TOP

嗚...俾人換走埋

TOP

點解仲未有第5粒架.....

TOP

不如 Hudd 埋單喇.....我都有....

TOP

痴線...5粒-.-"
嗚嗚...我要左1分朗尼,唔要defoe
8:1....賓特利都有波入~

[ 本帖最後由 雷俊 於 2009-11-23 00:48 編輯 ]

TOP

8個一pi.......

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:47 AM 發表
痴線...5粒-.-"
嗚嗚...我要左1分朗尼,唔要defoe
8:1....賓特利都有波入~

我放 rooney 入 defoe.....XDDDDDDDDD

TOP