雷俊 當前離線
Staff
TOP
RoonandRon 當前離線
進階會員
原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:19 AM 發表 唉,星期6得24分,好彩連儂3個助攻~ 岩岩又入多球~yeah~
原帖由 RoonandRon 於 2009-11-23 00:28 發表 我有 Lenon + Defoe
原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:31 AM 發表 唔係麻...咁咪100分!!??? 我得連儂
原帖由 雷俊 於 2009-11-23 12:47 AM 發表 痴線...5粒-.-" 嗚嗚...我要左1分朗尼,唔要defoe 8:1....賓特利都有波入~