原帖由 waikit 於 2009-11-20 23:09 發表


網上寫杜奧巴輕傷ja wor...


抖兩week就可以出擊了

TOP

又話巴拿約傷左我先換入m.拍度f
而家巴拿約入埋波tim

TOP

巴巴遲早都要放 1月就非國杯
我第一週就用到而家 唔捨得佢

TOP

沒晒靈感

TOP

嘩 艾辛兩球 利我

TOP

大撚賓終於入波啦
曼利阿都俾佢射破哂

TOP

原帖由 招搖仔 於 2009-11-21 23:29 發表
巴巴遲早都要放 1月就非國杯
我第一週就用到而家 唔捨得佢

我都系。

TOP

又系超低分,等踢兩場ge 球員追下分

[ 本帖最後由 gameplayer 於 2009-11-22 17:42 編輯 ]

TOP

21.5 無心機玩了

TOP

嘩 大衛鄧尼又整球

TOP