tongkwantat 當前離線
初級會員
TOP
ron1975 當前離線
Banned
重設岀廠設置後,選擇no auto windows update btw,應該係電源管理出了問題! ron1975 發表於 2014-11-9 16:24
wy7008 當前離線
進階會員
重設出廠係咪用本身dell backup and recovery程式後撳復完就ok? 我次前已經試過咁做,復完後咩都唔update ... tongkwantat 發表於 2014-11-9 16:34
yschan 當前離線
中級會員
Recovery 過都唔得,睇過外國有人話要disable 個咩野rapid,我入bios整完都唔得 睇個程況我認同你所講係電源 ... tongkwantat 發表於 2014-11-10 03:16