我係ebay 買左部翻新機,本來都好正常
但用左一個星期後問題就黎
一開機入到磚或桌面都好十幾秒後就hang左機,除左開關制同win制識震就咩都無反應
但最奇怪係當我插上usb電源,不論係佢原裝牛定普通電話牛就會咩事都無
而家由tablet變左laptop
有無大佬可以教教我應該點做

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

重設岀廠設置後,選擇no auto windows update
btw,應該係電源管理出了問題!
ron1975 發表於 2014-11-9 16:24


重設出廠係咪用本身dell backup and recovery程式後撳復完就ok?
我次前已經試過咁做,復完後咩都唔update, 但程況都係咁

TOP

重設出廠係咪用本身dell backup and recovery程式後撳復完就ok?
我次前已經試過咁做,復完後咩都唔update ...
tongkwantat 發表於 2014-11-9 16:34

window都有從置出廠設定也可以

TOP

Recovery 過都唔得,睇過外國有人話要disable 個咩野rapid,我入bios整完都唔得
睇個程況我認同你所講係電源管理有問題,可能係唔差電既程況下,會幫我開左休眠之類既野
但我唔知邊度可以set到

TOP

回覆 985# tongkwantat

有無試過係 Intel HD Graphics 入面嘅 "電源" 中嘅 "使用電池"中停用 "面板自行重新整理"? 我試咗好好多.

TOP

Thx,而家番緊工,番屋企再試試佢
我都打過上hotline問,佢要我拎上深圳,要特登請假
而且我部係番新機,雖然hotline話拎機拎火牛就得,但我都好驚拎上去之後食白果
希望自己搞得掂

TOP

Recovery 過都唔得,睇過外國有人話要disable 個咩野rapid,我入bios整完都唔得
睇個程況我認同你所講係電源 ...
tongkwantat 發表於 2014-11-10 03:16


是否回到出廠設定已?

TOP

曾經用個dell既backup and recovery復完過,windows既更新及復完都試過,重裝後入bios, load番default 都試過,都係唔得

TOP

回覆 989# tongkwantat

Dell forum有Dell嘅人話要disable "Display Refresh", 遲D先會有firmware update. 亦有人跟住試過, 之後就無事.

我之前試過default BIOS再re-install windows, 一樣唔得, 後來都係就咁 disable "Display Refresh"就好好多.

TOP