提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我試過,應該叫你寄回去! 我就直接退錢!
indyyeung 發表於 2012-7-8 22:36



    明白,多謝師兄意見。

TOP

好似MK定唔知邊度有個淘dot 交件貨比佢可幫忙退回
167pk 發表於 2012-7-8 22:38



    要自己找物流退件是否找順豐較好,明天會再聯絡賣家確認安排。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-9 00:01 編輯
黑色B字果個apps , 打開後 search "button savior key"
安左條key 之後, Button Savior先有得比 ...
167pk 發表於 2012-7-8 22:48


thx!

TOP

終於攪掂,裝到DIY 1.02a了,好正。有7兄在實在太好了,之前領先1到現在呢部,真係新手救星!
有無人裝左用唔到返回鍵功能(apps)?

TOP

終於攪掂,裝到DIY 1.02a了,好正。有7兄在實在太好了,之前領先1到現在呢部,真係新手救星!
有無人裝左用 ...
blueship 發表於 2012-7-9 08:43


button savior? 我都用唔到,用到home就算=.=

TOP

各位師兄,我想問下電量叉唔爆100%,只得99%,你地係唔係都係咁?
其實電量都唔係好準,昨日以為重有20%,點知突然就無電=.=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 988# indyyeung


    我個部都係  個電量唔準

TOP