本帖最後由 qawasaxa 於 2011-10-23 17:24 編輯
升左級做3.0.4 ,
用緊 F4 Phantom Kernel Beta + 百度中文輸入 + youku 更新版(解決無字幕)
用後感:
1.上 ...
殘兵 發表於 2011-10-23 01:00 
ching們,
我用緊3.0.2 + 百度中文輸入
考慮升3.0.2 同install cm7
有d問題想請教下
想請問:
1. 之前優化 e.g. "Set Logging to Minimum ", "Muffle System Logging" 洗唔洗/ 有冇得install?
2.升完有冇得install preware?
3. 之前install d app 要重新install? 有冇得back up?
4. 3.0.4 有冇咩bug/唔好
唔好意思, 好多問題,多謝 |