JackWu 當前離線
中級會員
CHECK #910 kennonma 發表於 2011-7-25 23:59
TOP
kennonma 當前離線
進階會員
今次真係磚了, 唔同之前果d濕碎野. 以下方法未試 JackWu 發表於 2011-7-26 00:07
t119net 當前離線
初級會員
回復 JackWu try use more SD card for recover.... i use the one which can upgrade rom but fail... ... t119net 發表於 2011-7-26 00:10
ystong 當前離線
arrychiu 當前離線
師兄,我都有同樣狀況,一插火牛個mon就唔受控制,應該去邊度換,唔該! ystong 發表於 2011-7-26 00:39
我睇過雜誌話電容屏失控係火牛關系,應該換個火牛就得。 arrychiu 發表於 2011-7-26 00:46
阿天 當前離線