我部機送緊黎香港,仲諗住用玻璃貼,聽各位咁講我驚貼左仲衰

TOP

想請教各位師兄, 我部i5裝咗張EM7305, 但用csl都係得3.xMB. 請問兩條黑白天線要點插呀?
我睇返Network Connection內容, 得GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA, 連HSPA+都無, 係唔係張卡唔正常?

TOP

我部機送緊黎香港,仲諗住用玻璃貼,聽各位咁講我驚貼左仲衰
zenki919 發表於 2014-10-26 01:56

唔用貼好爽

TOP

我覺得就咁貼啲cheap cheap mon貼已經好夠
因為我而家都係

TOP

唔用貼好爽
jack0922 發表於 2014-10-26 16:26


好勇-口-

TOP

想問下大家玻璃貼系邊度買,我都訂左部今個星期到thx

TOP

回覆 952# yschan

4G是顯示lte

TOP

回覆 956# andycs


   淘淘好似78人仔……唔係好多間有賣,都幾fit!

TOP

請問ching們, 呢部機有好幾個版本, 行Z3795係咪都OK?
新機二千頭(64GB)應該合理價? THX!

TOP

好勇-口-
zenki919 發表於 2014-10-26 17:53

唔用係爽好多

TOP