epc08 當前離線
進階會員
香港寄唔到來喎.... pritt 發表於 2011-10-21 13:22
TOP
pritt 當前離線
中級會員
點會寄唔到? epc08 發表於 2011-10-21 13:58
ampm 當前離線
殘兵 當前離線
殘兵敗將
回復 殘兵 check serial 都知係行機,點解要單??? kcchong18 發表於 2011-10-21 12:33
marqzho 當前離線
初級會員
Dubliners 當前離線
Banned
c2deep 當前離線
black_pig 當前離線
是否有齊三樣野>? moboot_0.3.3 update-cm-7.1.0-tenderloin-a2.1-fullofbugs update-cwm_tenderloin-101 ... 殘兵 發表於 2011-10-21 10:32
回復 Dubliners 你係咪setauto update? 我無自動升級, 佢提示我有新3.0.4更新, 比我自已揀立即或稍後 ... c2deep 發表於 2011-10-21 16:49
nekkix 當前離線