本帖最後由 hkepcfan 於 2012-7-8 08:02 編輯

大件事,屏幕中若有三分一位有直紋。有沒有師兄有此問题。
若退貨淘宝有什麼要-注意

TOP

玩翻幾日先刷機
1)安adb interface driver
2)安刷機 driver

不明如何, 請看 #2及#3樓之說明 ...
167pk 發表於 2012-7-8 03:58



    因為我刷了DIy1.02a,才RooT机,但RooT机不成功。
再後來試装ADB,但是不成功。

可刷回原生flRmwARE,先隅麼

TOP

大件事,屏幕中若有三分一位有直紋。有沒有師兄有此問题。
若退貨淘宝有什麼要-注意 ...
hkepcfan 發表於 2012-7-8 07:35


什麼直紋? 個mon好靚,無咩問題呀?
如果有咩問題,快快跟淘寶賣家商討,商城多數都係7天退換,快d攪攪佢!

TOP

玩翻幾日先刷機
1)安adb interface driver
2)安刷機 driver

不明如何, 請看 #2及#3樓之說明 ...
167pk 發表於 2012-7-8 03:58


7哥! 我係前面搵到adb interface driver,但點裝? 唔係好明?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

手動安裝,依照一般手動安裝windows驅動之步驟
167pk 發表於 2012-7-8 10:16


謝謝! 但我剛剛開機連接電腦,已裝adb interface driver,已認到U30GT,出現D及E drive,我無插SD卡,但應該可以用D drive,但入唔到去,點解呢?

TOP

本帖最後由 hkepcfan 於 2012-7-8 10:47 編輯
有沒有照片?
167pk 發表於 2012-7-8 10:20




Uploaded with ImageShack.us
昨天下午还没有問題。用了大約10小時便有問題

TOP