殘兵 當前離線
殘兵敗將
進階會員
可以點做? qawasaxa 發表於 2011-10-19 22:08
TOP
tat1234 當前離線
初級會員
black_pig 當前離線
中級會員
rion 當前離線
回復 tat1234 多謝師兄指導,今晚回家重擦,但話說回頭,我多次拒絕升級,但昨晚充電後,今早一着機,它竟說已 ... black_pig 發表於 20/10/2011 11:26
回復 rion 我flash 返做3.0.2 之後再updata Android. File 響度冇唔見 tat1234 發表於 20/10/2011 11:45
Nok 當前離線
找到了
回復 殘兵 土豆未試過, 但 mytv 我好順,畫面幾好 Nok 發表於 2011-10-20 12:51
jeffcheung 當前離線
consum28 當前離線
home + power 約二十至三十秒, 殘兵 發表於 2011-10-20 10:22