可以點做?
qawasaxa 發表於 2011-10-19 22:08

WEB DOCTER!

TOP

回復 906# black_pig


     有!我就是用webos doctor由3.0.4 變返做 3.0.2

TOP

回復 912# tat1234

多謝師兄指導,今晚回家重擦,但話說回頭,我多次拒絕升級,但昨晚充電後,今早一着機,它竟說已完成升級,真可惡!

TOP

回復  tat1234

多謝師兄指導,今晚回家重擦,但話說回頭,我多次拒絕升級,但昨晚充電後,今早一着機,它竟說已 ...
black_pig 發表於 20/10/2011 11:26



  我反面而係 up 唔到, 要去用web doctor flash 返3.02, 再上 3.04, 不過奇就奇在, 即完之後, 個 cm7 裝多次d野仲響度 (file 就又冇晒)

TOP

回復 914# rion


    我flash 返做3.0.2 之後再updata Android. File 響度冇唔見

TOP

回復  rion


    我flash 返做3.0.2 之後再updata Android. File 響度冇唔見
tat1234 發表於 20/10/2011 11:45



    我都唔知, 我去返3.02 果時d file 仲響度

之後boot 左機, 再上 3.04, d野仲有, d app 都 restore 到tim

之後上cm7@2.1, 果時 cm7 就唔見左d file, boot 返去 webos, 果下仲見到, 之後慢慢又自己 del 晒 (雖然 d folder 係自己 create, 唔知關唔關事

TOP

回復 910# 殘兵


  土豆未試過, 但 mytv 我好順,畫面幾好

TOP

回復  殘兵


  土豆未試過, 但 mytv 我好順,畫面幾好
Nok 發表於 2011-10-20 12:51

唔係拼, 播播下會甩嘴架WOR, 同埋畫面質素你可以用WEBOS試一試,差好遠

TOP

thanks for your sharing.

TOP

本帖最後由 consum28 於 2011-10-20 21:29 編輯
home + power 約二十至三十秒,
殘兵 發表於 2011-10-20 10:22

開到機,但再開機入唔番cm7,只係出cm7個logo,webos(最新版)正常

TOP