刷完開唔到機

VOL+  POWER 制打個冷震黑SCREEN
kennonma 發表於 2011-7-22 01:32



    OK了....好在個 RECOVERY UPDATE 用到...

TOP

請問各位 0712 有無內置 Market ? Thank you !

TOP

新買使吾使刷2011627先??
H2008 發表於 2011-7-22 01:53



    唔洗,  佢好快會有個新ROM

TOP

請問各位 0712 有無內置 Market ? Thank you !
palmzac 發表於 2011-7-22 10:08




有 !

TOP

用 719啦!!!

TOP

各种内核模块

http://bbs.imp3.net/thread-10393089-1-1.html

TOP

點解大陸成日有update
hk網就一直都無???

行貨可否用0719firmware?
次次更新都無哂d野, 甘咪成日要重裝?

TOP

hk網? where is hk網

TOP

行貨可否用0719firmware?
次次更新都無哂d野, 甘咪成日要重裝?

玩android 就係咁架LA~
應該係玩呢D嘢都係咁

TOP

回復 919# extralam

不是BACKUP就可以快啲嗎?

TOP